برترین تولیدکنندگان موکت اتاق نوزاد ، کودک و نوجوان

بهترین نوع موکت کودک و بچه و نوجوان

برترین تولیدکنندگان موکت اتاق نوزاد ، کودک و نوجوان

تولید کننده موکت اتاق کودک و نوجوان و بچه ، بهترین نوع موکت برای کودکان ، پوشش مناسب برای کف اتاق کودک ، برندها و مارک خوب موکت اتاق کودک ایرانی و خارجی ، فروشگاه موکت اتاق کودک و نوجوان ، عکس و تصاویر موکت ضخیم با طرح ها و رنگ های کودک و بچگانه دخترانه و پسرانه ، مرکز فروش (خرید) موکت کودک در تهران و کرج

برترین تولیدکنندگان موکت اتاق نوزاد ، کودک و نوجوان

برای اتاق کودک ، موکت یکی از بهترین کفپوش هاست زیرا از همه نظر ایمنی لازم را ایجاد می کند. برای کودکان خردسال که احتمال افتادن و آسیب دیدن دارند موکتهای پرز بلند به عنوان یک ضربه گیر عالی عمل می کند. امروزه طرح ها ، رنگهای متنوعی از موکت کودک تولید می شود. همچنین موکتها از جنس و بافت های مختلفی عرضه می شوند. موکت اتاق کودک باید با در نظر گرفتن بک سری نکات انتخاب شود.

رنگ موکت اتاق کودک :

امروزه برای تهیه رنگ مورد علاقه یا ست با دکوراسیون اتاق کودک محدودیت رنگی وجود ندارد. تنوع رنگی موکت از جمله عواملی است که خانواده ها را علاقمند به خرید آنها می کند. طیف رنگی موکت کودک از رنگهای روشن تا تیره را شامل می شود.بهتر است برای حفظ اصول بهداشتی اتاق کودک از رنگهای نسبتا روشن استفده شود.

مزایای استفاده از موکت اتاق کودک :

  • موکت ها به عنوان کفپوشی نرم و منعطف بکار می روند. بطوریکه این ویژگی ، امنیت لازم برای کودکانی که احتمال افتادن بر روی سطوح سنگی و سرامیکی دارند به حداقل می رساند. موکت ها اطمینان و امنیت سلامت کودکان زیر دو سال را که احتمال خطرات جدی برای آنها وجود دارد فراهم می کند.
  • موکت ها همچنین مانند یک عایق گرمایی و سرمایی عمل می کنند و سرما و گرمای آزار دهنده کف اتاق را کاملا از بین می برند.
  • از آنجا که کودکان قادر به تمیز نگه داشتن محیط اتاق خود نیستند ، اتاق آنها به صورت فصلی باید شستشو و نظافت شود، موکت ها می توانند انتخاب مناسبی برای اتاق کودک باشند. به دلیل وزن کم و سبک بودن این محصول و همچنین قابلیت شستشو و نظافت آسان آن به راحتی می توانید موکت را با آب و مواد شوینده تمیز کنید.
  • از ویژگیهای دیگر موکت این است که گرد و غبار موجود در محیط را به خود جذب کرده و مانع از پخش شدن در فضا می شود و با استفاده از جارو برقی کاملا به داخل آن کشیده می شوند.
  • موکتها از موادی ساخته شده اند که در مقابل لکه ها مقاومت بالایی دارند و حداقل میزان لکه پذیری را دارند.
  • رنگ های به کار رفته در موکت های استاندارد ثابت ، مقاوم و ضد آلرژی هستند. همچنین در مقابل شستشو با مواد شوینده مقاوم و تغییر ناپذیر هستند.
  • موکت های اتاق کودک دارای تنوع طرح ، رنگ و نقش و نگار در سبک های دخترانه و پسرانه هستند تا با توجه به سلیقه هر فرد انتخاب آسانی را فراهم کنند.
  • موکت های اتاق کودکان دارای الیاف متوسط و بلند است کهبرای حفظ ماندگاری و استحکام در اتاق کودک از بافتهای متراکم تر و الیاف مقاومتر استفاده می شود.

الیاف بکار رفته درموکت کودک:

موکت ها از الیاف متفاوتی تهیه و تولید می شوند الیافی چون پلی پروپیلن، پلی استر، تریکستا ، پشمی ، اکریلیک و یا نایلونی از مهمترین آنها هستند. کیفیت موکت ها بستگی به الیاف به کار رفته در آنها نیز دارد. برای کفپوش اتاق کودک از موکت هایی با الیاف ترکیبی استفاده می شود. ترکیب الیاف پشم و نایلون در موکت کودک باعث نرمی و دوام بیشتر می شود. هم چنین مقاومت آن را در مقابل لک و کثیفی زیاد می کند.

گروه تولیدی پارسموکت:

گروه تولیدی پارس جزو اولین تولیدکنندگان تولید موکت و فرش ماشینی با کیفیت بالا در ایران شناخته شده است.

انواع موکت های نمدی ، چاپی ، بافته شده ، دیوار به دیوار ، موکت های تافتینگ جزو تولیدات این مجموعه است. همچنین در زمینه تولید و عرضه انواع فرش ها فعالیت گسترده ای دارد. برای خرید انواع موکت و فرش می توانید از سایت معتبر این تولیدی دیدن کرده و از محصولات با کیفیت و با قیمت کارخانه سفارش خود را انجام دهید.

موکت های گروه تولیدی پارس با برند موکت پارس و با رقابت با نمونه های خارجی به بیش از ۲۰ کشور جهان صادر می گردد.گروه تولیدی پارس همچنین در تولید منسوجات صنعتی و الیاف مصنوعی و همچنین کف پوش های خودرویی فعالیت دارد

گروه تولیدی ظریف مصور:

تولیدی ظریف مصور بیش از سه دهه فعالیت از متخصصان تولید موکت می باشد. این شرکت با گرد هم آوردن بهترین ها

در عرصه ملی و بین المللی دارای مقام است

امروزه ده ها محصول متنوع در مجموعه كارخانجات ظريف مصور توليد می شود و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود.از انواع موكت های خانگی نمدی و تافتينگ، موكت های صنعتی، الياف، نخ و رنگدانه های صنعتی، انواع روغن های صنعتی ، رزين ها و چسب های مخصوص صنعت نساجی و دهها محصول توليد شده در بزرگترين و مجهز ترين کارخانه صورت می پذیرد.

وجود مشتریان داخلی و خارجی از کشورهای مختلف و دریافت افتخارات وجوایز متعدد ، نشان از کیفیت محصول و اعتبار تولیدات این شرکت تولیدی دارد.


جستجوی تهران کید :

جدیدترین ها در تهران کید: