خرید تابلوی دیواری اتاق نوزاد،کودک و نوجوان

خرید و فروش عمده فروشی تابلو و پوستر اتاق نوزاد و کودک و نوجوان دخترانه و پسرانه

خرید تابلوی دیواری اتاق نوزاد،کودک و نوجوان

خرید و فروش تابلو دیواری برای اتاق کودکان و نوجوانان و نوزاد ، تابلوهای نقاشی و پوسترهای مرتبط کارتونی ، منظره ، شخصیت های مورد علاقه بچه ها و کودک ، عکس و تصاویر و گالری تابلو برای کودکان و نوجوانان ، مرکز پخش عمده و تولید تابلوهای کودک و نوزاد در تهران و کرج ، تابلو فروشی اتاق کودک ، فروشگاه تابلو نقاشی دست یا چاپی (چاپ شده) با تصاویر مناسب اتاق خواب یا بازی کودکان و نوجوانان ، عمده فروشی تابلو های کودکان، قیمت و هزینه تابلو (سفارشی و آماده) برای کودک و نوجوان پسرانه و دخترانه

خرید تابلوی دیواری اتاق نوزاد ، کودک و نوجوان

امروزه تابلوهای دکوراتیو نقش بسیار زیادی در زیبایی اتاق بچه ها دارند. به همین دلیل نقش مهمی در طراحی دکوراسیون اتاق کودکان دارند. اهمیت انتخاب تابلو در دکوراسیون اتاق کودک باعث شده انواع مختلفی از طرحها و رنگهای تابلو با توجه به دیزاین اتاق کودک طراحی و تولید شود. تابلو نقاشی علاوه بر ایجاد جذابیت ظاهری در اتاق نقش بسیار مهمی در شور و علاقه کودک به اتاقش دارد.

انتخاب تابلوهای مورد علاقه کودک می تواند کمک بسیار زیادی در ایجاد یک فضای شاد و گرم برای کودک کند. با توسعه تکنولوژی امکان تولید تابلوهای دیجیتالی با کیفیت و جذاب برای تمام سنین از نوزادی تا نوجوانی فراهم شده است . در این مجموعه با استفاده از بهترین متریال و دستگاههای دیجیتال انواع تابلوهای اتاق کودکان در ابعاد مختلف و طرحهای بسیار متنوع دخترانه و پسرانه تولید و عرضه می شود.

 تابلوهای دکوری کودک می تواند در کنار پوستر دیواری ست و هماهنگ با آن جلوه بسیار زیبایی به اتاق کودک ببخشد.

قیمت تابلووپوستر دیواری کودک :

 با توجه به ابعاد مورد نیاز برای اتاق کودک و همچنین تعداد تابلو ها ، قیمت آنها متغیر است. ست های این مجموعه در کنار کیفیت خوب و جنس مرغوبی که دارند از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردارند. قیمت پوستر دیواری بر اساس متر مربع قیمت گذاری می شود.

لطفا برای اطلاع از قیمت عمدهست تابلو و پوستر دیواری اتاق کودک و نوجوان تماس بگیرید.

 

خرید تابلو و پوستر اتاق نوزاد

تابلو و پوستر های عروسکی با رنگهای ملایم و شاد بهترین انتخاب برای تم اتاق نوزاد است. این طرحها در مدلهای دخترانه و پسرانه قابل استفاده است.

 استفاده از ست های دیواری اتاق نوزاد باعث رشد خلاقیت و آرامش و شادی در او می شود.

انتخاب مدل و رنگ دکور اتاق کودک عامل مهمی در رشد ابعاد شخصیتی او دارد. به همین دلیل باید با توجه به سلیقه او

 باشد. ذوق و اشتیاق کودکان برای داشتن تابلو یا پوستری با طرح خاص نشان از علاقه و احساس خوب او نسبت به آن طرح است.

انتخاب پوستر و تابلوی همرنگ با دیگر وسایل اتاق کودک باعث زیبایی بیشتر شده و بر روحیه کودک تاثیر زیادی می گذارد.

 

تابلو و پوستر پسرانه :

 پسر بچه ها عاشق تم های اسپرت ، شخصیت های کارتونی پسرانه ، طرحهای ورزشی ، شخصیتهای فیلمهای اکشن ، تصاویر قهرمانان هستند. رنگهای مورد پسند پسران قرمز و آبی و نارنجی است.

 

تابلو و پوستر دخترانه :

آنچه در رویای هر دختر بچه ای می گذرد داشتن یک اتاق پر از شخصیت های کارتونی مورد علاقه اش است . دختران از طرحهای فانتزی و پرنسسی با رنگ های صورتی و ملایم لذت می برند. طرح هایی کارتونی مانند آنا و السا ، اسب شاخدار ، سیندرلا و باربی ها از کارهای پر فروش این مجموعه می باشد.

 

تابلو ها و پوسترهای کودک و نوجوان در مجموعه تهران کید روی شاسی و بوم های مرغوب و با بهترین مواد که کاملا قابل شستشو می باشند تولید و عرضه می شود.

 فروشگاه اینترنتی تهران کید متخصص در زمینه تولید و فروش محصولات نوزاد ، کودک و نوجوان است. در این مجموعه کلکسیونی متنوع و بروز از انواع تابلو پوسترهای چاپی اتاق نوزاد ، کودک و نوجوان فراهم شده است تا خریداران عمده بتوانند به راحتی برای هر نوع دکوراسیونی طرح مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند. به دلیل حجم سفارشات عمده ، زمان ارسال محصولات سفارشی بین یک تا دوهفته کاری انجام می شود.

برای دیدن طرحهای متنوع و بروز مجموعه می توانید از بخشهای مرتبط سایت نیز دیدن کنید.

خرید ست فرش ، پرده و روتختی اتاق کودک

خرید فرش و فرشینه اتاق کودک


جستجوی تهران کید :

جدیدترین ها در تهران کید: