کودک خوش پوش

کودک خوش پوش

کودک خوش پوش

ویژگیهای مهم کودک خوش پوش

کودکان خوش پوش همیشه مورد توجه دیگران قرار می گیرند و در نظر عموم آراسته و خوش سلیقه به چشم می آیند . با پیشرفت دنیای مد و تنوع سبک‌ها و طرحهای پوشاک ، توجه به استایل کودکان مورد توجه ویژه والدین قرار گرفته است. خوش پوش بودن کودکان تا حد زیادی بستگی به سلیقه والدین دارد و اگر آنها از کودکی با در نظر گرفتن اصول شیک پوشی ، استایل مناسب فرزندشان را فراهم کنند زمینه خوش پوشی او را در بزرگسالی فراهم می کنند و حتی می تواند در آینده و شغل او نیز تاثیر گذار باشند.

کودک خوش تیپ

اصول داشتن کودکی خوش پوش

رعایت سادگی در حین شیک پوشی ، تعادل در استایل یکی از نکات مهم شیک پوشی است اگر قسمتی از پوشاک کودک طرحهای شلوغ دارد در کنار آن از اجزا ساده استفاده کنید.

خوش لباسی کودک

لباسهایی برای کودک خود انتخاب کنید که سبک و استایل بچه گانه خود را حفظ کرده باشد ، پوشاندن لباسهایی به سبک بزرگسالان ، زیبایی و معصومیت کودکی آنها را کمرنگ می کند.

استفاده از ترکیب رنگهای مناسب در پوشاک کودکان و ست کردن لباس کودک از نظر سبک و رنگ قسمت‌های مختلف لباس تاثیر زیادی در خوش پوشی او دارد. اگر به ترکیبات صحیح و هارمونی بین رنگها آشنا باشید در ایجاد استایلی خاص برای کودکتان قدم بزرگی برداشته اید.

استفاده از اکسسوری مناسب در کنار پوشاک تاثیر فراوانی در جذابیت پوشش او ایجاد خواهد کرد ، نکته مهم در اکسسوری ، انتخاب صحیح آنها متناسب با استایل کودک است که خود نیاز به سلیقه و دانشی در زمینه مد دارد . در استفاده از اکسسوری ها زیاده روی نکنید چون نتیجه عکس خواهید گرفت.


جستجوی تهران کید :

جدیدترین ها در تهران کید: