جدیدترین مدلهای چادر و کلبه بازی کودک

راهنمای خرید کلبه و چادر بازی کودک و نوجوان

جدیدترین مدلهای چادر و کلبه بازی کودک

انتخاب چادر و کلبه برای کودک ، بهترین نوع چادر یا کلبه بازی برای کودکان ، مقاله در زمینه کلبه ها و چادرهای کودکانه و بچگانه ، راهنمایی خرید کلبه بازی و چادر های بچه گانه و کودک

جدیدترین مدلهای چادر و کلبه بازی کودک 

دوران کودکی دنیایی جذاب و دوست داشتنی است. دنیای بازی و تخیلات کودکانه که همه ما آنرا زمانی تجربه کرده ایم. در این دوران کودکان عاشق آزادی و استقلال هستند. آنها دوست دارند برای خود جایگاه مستقلی که به آنها حس استقلال و اعتماد به نفس می‌دهد، داشته باشند. کودکان دوست دارند ساعتهای زیادی را به بازی در کلبه یا چادری که مخصوص خودشان است بگذرانند. اگر فرزند شما نیز در رویای داشتن چادر یا کلبه ای برای مهمان بازی ها ، یادگیری و اموزشهای مورد علاقه اش و گذراندن اوقات شیرین با دوستانش است می توانید با خرید مدلهای جدید و مورد علاقه اش ، او را سورپرایز کنید.

چادر و کلبه بازی برای کودکان محیطی امن و آرام را از نظر روحی و روانی فراهم می کند و درک او را از دنیای درون و بیرون خود بیشتر می‌کند و تجربیات و خاطرات شیرینی را از دوران کودکی برای آنها به یادگار می‌گذارد.با پیشرفت های دنیای امروزی شما می توانید درعرض چند دقیقه برای کودک خود چادر یا کلبه ای برپا کنید و رویای کودکانه او به حقیقت تبدیل کنید.

چادر و کلبه بازی کودک در مدل ها و جنس های مختلف چوبی ، پارچه ای تهیه می‌شوند . بعضی از آنها نیز ترکیبی از جنسهای پارچه ای ، چوبی و پلاستیکی هستند. چادرهای بازی کودک  قابلیت جمع شدن در ابعاد بسیار کوچک را دارد که فضای بسیار کمی را اشغال می کند و معمولا انها دارای  کیف وکاوری با دو بند هستند و قابلیت استفاده به عنوان کوله پشتی را دارند.

چادرهای بازی کودک در مدل‌های سرخپوستی و چادرهای پنجره دار با طرح ها و مدل های کارتونی ، طرح حیوانات و عروسکی طراحی و تولید می‌شوند. بعضی از انها در قسمت درب و پنجره دارای توری تهویه هوا وهمچنین به عنوان پشه بند هستند و قابل استفاده در فضای باز و مسافرت ها نیز می باشند.

جنس چادرهای سرخپوستی از پارچه های سبک ، قابل حمل و با قابلیت شستشو تهیه می‌شود. ستون و پایه ها از جنس چوب درختان گرفته شده است. این چادر ها دارای تشکی نرم و پارچه ای هستند که در داخل آن ها جاسازی می شود.انواع چادرهای دیگر هم وجود دارند که با ستون های پلاستیکی و آهنی طراحی شده اند که بسته به نوع کاربرد و سلیقه خود می توانید آنها را انتخاب کنید.

کلبه های بازی کودک نیز در مدلهای مختلف و با امکانات متنوع از جمله میز و صندلی ، سرسره ، استخر توپ و … تولید می شوند. انواع متنوعی از کلبه های بازی کودک از جنس پارچه ای ، پلاستیکی ، پی وی سی و بادی وجود دارند که بسته به علاقه کودک خود به هر کدام از آنها ، می توانید آنرا تهیه کنید.

چادر و کلبه بازی کودک از دو سالگی تا پایان دبستان و بعضی دیگر برای دوران نوجوانی تا ۱۵ سالگی طراحی شده و کاربرد دارد.البته در هنگام خرید از سایز آن مطمین شوید ولی در اکثر موارد طراحی چادر و کلبه بازی کودکان به گونه ای است که تا دوران دبستان قابل استفاده هستند.

اگر قصد خرید کلبه و چادر بازی برای فرزند دلبندتان را دارید می توانید جدیدترین چادرها و کلبه های بازی کودک را از مراکز فروش معرفی شده آنها در سایت ما در قسمت معرفی محصولات انتخاب کنید.


جستجوی تهران کید :

جدیدترین ها در تهران کید: