فروش روتختی کودک

روتختی کودک ، نوزاد ، نوجوان پسرانه و دخترانه

فروش روتختی کودک

فروش روتختی کودک ،خرید و فروش روتختی بچه گانه ، فروشگاه روتختی نوجوان در تهران و کرج ، بهترین مارک و برند روتختی کودکان ، تولید کننده روتختی و روبالشی کودک و نوزاد ،گالری عکس انواع ملافه و روتختی کودک ، کارخانه تولید روتختی کودکانه ، روتختی لاکچری کودکان با طرح های کارتون ، روتختی پسرانه ، روتختی دخترانه ، لیست قیمت روتختی ارزان کودک و بچه ، بهترین جنس روتختی کودک ، مرکز فروش روتختی کودک در تهران و کرج ، سازنده ، ساخت روتختی کودک و نوجوان ، روتختی کودک بدون و ضد حساسیت ،

خرید روتختی اتاق کودک

برای اینکه بتوانید در خرید روتختی کودک انتخاب مناسب و اصولی داشته باشید ، چند نکته اصولی و مهم را باید در نظر بگیرید.

طرح روتختی کودک را باید با توجه به طراحی دیوارها و تخت اتاق او انتخاب کنید. در هنگام خرید روتختی کودک انتخاب طرح و نقشی که با طرح و نقش بقیه اتاق کودک هماهنگ باشد باعث ایجاد هارمونی و هماهنگی می شود و در ایجاد آرامش ذهنی کودک بسیار تاثیر گذار است.

اگر دیوارها و تخت اتاق کودک ساده و تکراری است می توانید روتختی هایی با طرح رنگی خریداری کنید تا به فضای اتاق جلوه ای زیباتر ببخشید.

سعی کنید در انتخاب طرح و رنگ روتختی با کودک خود مشورت کنید و آنچه با سلیقه فرزند هماهنگ باشد را تهیه کنید. انتخاب روتختی های مورد علاقه کودک باعث ایجاد اشتیاق و علاقه او به اتاقش می شود. و گذراندن اوقاتی از روز و خوابیدن در اتاقش برای او لذت بخش می شود. کودکان معمولاً به روتختی هایی با طرح های شخصیت های کارتونی علاقه دارند .

اگر دیوارهای اتاق کاغذ دیواری شده و تخت اتاق کودک طراحی شلوغ دارد بهتر است از روتختی های طرح دار شلوغ استفاده نکنید و به جای آن از نوع ساده و تک رنگ آن خریداری کنید تا جلوه ی اتاق بیش از حد شلوغ به نظر نرسد. انتخاب رنگ های شبیه به هم در دکور اتاق کودک، فضایی هماهنگ و دلنشین را به وجود می آورد.می توانید در کنار سادگی روتختی از بالش های فانتزی و شکل دار کودکانه استفاده کنید تا جلوه ی زیبایی به تخت کودک بدهد.

در اینجا نمونه های از بهترین برندهای روتختی کودکان را معرفی می کنیم.

******************************

تولید سرویس خواب و روتختی نوزاد ، کودک و نوجوان الی شاپ

تولید و فروش انواع روتختی اسپرت پسرانه و دخترانه ، انواع روتختی های سه بعدی نوزاد کودک ، سرویس خواب نوجوان طرح یک نفره ، روتختی و لحاف ترک ، روتختی اسپرت کتان ، فانتزی ،طرح های عروسکی و کارتونی کودک ، روتختی های فشن ، رو تختی و پتو های چاپی ، روتختی های سه بعدی پنبه دوزی ، سرویس کامل محصولات خواب نوزاد ، تشک و لحاف نوزادی گارد دار و بدون گارد ، تشک تعویض نوزاد قنداق سوئیسی و قنداق فرنگی ، سیسمونی وسایل خواب نوزادی پسرانه و دخترانه ، ست پرده روتختی نوزادی و کودک

آدرس سایت www.elyshop.ir

تلگرام t.me/elyshop.ir

اینستا elyshop.ir

واتساپ 09391533026

شماره تماس 09382418069

*******************************

شرکت تولیدی و بازرگانی دانا خواب

تولید و فروش انواع روتختی کودک دخترانه و پسرانه

این مرکز با استفاده از تکنولوژی‌های جدید اقدام به عرضه و فروش انواع روتختی با کیفیت تضمینی و تنوع بالا نموده است و انواع محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید.

فروش اینترنتی انواع روتختی اسپرت کودک دخترانه و پسرانه ، روتختی های فانتزی ، روتختی های نوجوان یک نفره ، روتختی های طرح سه بعدی ، روتختی های عروسکی دخترانه ، روتختی های بچه گانه ترک ، روتختی های صادراتی با کیفیت ، انواع روتختی های ترک و خارجی

شرکت تولیدی و بازرگانی دانا خواب با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و به روز ترین شیوه های تولید در جهت عرضه محصولات خود به مشتریان داخلی و خارجی اقدام نموده و دارای کیفیت و تنوع محصول بالایی می باشد.

آدرس سایتwww.counterpane.ir

تلگرامt.me/danakhab

اینستاdanakhab

واتساپ 09120902095

شماره تماس09120902095

ایمیلdanakhabco@gmail.com

**********************************

گروه تولیدی محصولات خواب لایکو

اولین تولید کننده کالای خواب در ایران

برند گروه لایکو در شاخه های محصولات متفاوت با نامهای پرک ، لایکو سنتر ، ول پوش ، ویوانا و چابرنگ تقسیم بندی و عرضه می شوند.

تولید و فروش انواع محصولات اتاق خواب نوزاد و کودک و نوجوان ، تولید سرویس های سه تکه و هشت تکه نوزاد ، تولید ملحفه ، روتختی ، انواع تشکهای فنری ، تشکهای مهمان کودک ، پتوی مسافرتی کودک ، تشک های فنری و محافظ تشک بچگانه ، سرویس خواب یک نفره نوجوان

آدرس سایت www.laicogroup.com

تلگرام t.me/laicogroup

اینستاlaicogroup

شماره تماس 02122849494

ایمیل website@laicogroup.com

************************************

تولید کننده انواع تشک و کالای خواب وگال 

ارسال رایگان

 مجموعه وگال با استفاده از بروزترین تکنولوژی ها و متدهای جدید تولید انواع کالای خواب کودک ، انواع تشک طبی و فنری کودک و نوجوان ، ست لحاف ، تشک سنتی ، انواع سرویس خواب نوزاد کودک و نوجوان فعالیت می‌کند و با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت و مطابق استانداردهای جهانی تحولات چشمگیری را در صنعت محصولات خواب فراهم کرده است.

آدرس سایتwww.wegal.co.ir

تلگرام t.me/mattresswegalofficial

اینستاmattresswegalofficial

واتساپ 09127598772

شماره تماس 02537709355

ایمیل mattresswegal@gmail.com

*********************************

تولید کننده کالای خواب و روتختی پرنیان پر

شرکت پرنیان پر با تولید و فروش سرویس خواب کودکان با رنگها و طرح های بسیار متفاوت ، با الیاف ضد حساسیت و پارچه‌های ۱۰۰% پنبه و اکتیو با کیفیت و ثبات رنگ بسیار بالا فعالیت می کند.

تولید و فروش انواع روتختی نوزادی ، کودک و نوجوان با طرح های ژورنالی ، عروسکی ، کارتونی ، اسپرت

تمامی مراحل دوخت روتختی ها با استفاده از ماشین آلات صنعتی و با بیش از ۴۰۰ طرح دوخت به صورت خودکار بصورت بسیار تمیز و زیبا انجام می شود.

این مجموعه همچنین محصولات وارداتی را با حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند.

آدرس سایت www.parniansite.com

تلگرام t.me/Lparnian

اینستاparnian_bedcover

واتساپ 09123059785

شماره تماس 02177075607

ایمیلinfo@parniansite.com


جستجوی تهران کید :

جدیدترین ها در تهران کید: