اسباب بازی مناسب نوزاد 1 تا 6 ماه

اسباب بازی نوزاد 1 تا 6 ماهه

اسباب بازی مناسب نوزاد 1 تا 6 ماه

برای نوزاد 1 تا 6 ماهه چه اسباب بازیی بخریم؟ بهترین وسیله سرگرمی نوزاد 1 ، 2 ، 3 ، 4 ، 5 و 6 ماهه ، اسباب بازی مناسب نوزادان چیست؟

خرید اسباب بازی های مخصوص نوزاد یک تا شش ماه

نکات مهم در خرید اسباب بازی نوزاد

نوزادان از بدو تولد عاشق بازی و سرگرمی هستند. آنها نه تنها با اسباب بازی های مخصوص سن خود سرگرم می شوند بلکه مهارت های حرکتی ، ذهنی و فکری آنها بالا می رود و تمرکز و هوش آنها افزایش می یابد.

در اینجا شما را به بهترین اسباب بازی های مناسب برای نوزاد دلبندتان آشنا می کنیم.

آویز موزیکال نوزاد

  • آویز موزیکال

نوزادان عاشق موسیقی های آرام و دلنواز هستند.اگر شما آویزهای موزیکال و جغجغه دار را در بالای سر نوزاد آویزان کنید آنها با تمرین و تکرار می توانند هم آن ها را حرکت بدهند و هم صدای آنها را بشنوند . اگر آویز نزدیک او آویزان شود عادت می کند که پیش از خواب برای چند دقیقه به آن نگاه کند و با آن بازی کرده و به خواب برود.

جغجغه نوزاد - دندان گیر نوزاد

  • جغجغه ها به شکل جورابی یا مچی

جغجغه های نرم و کوچکی که به تازگی به شکل جدید مورد استفاده قرار می گیرند روی مچ پا یا دست نوزاد یک تا دو شش ماهه وصل می شوند و با صدای جذاب و دلپذیری او را سرگرم و شاد می کنند. حتی جوراب های نیز هستند که داخل آنها جغجغه وجود دارد. با وجود آنها نوزاد برای ساعت های زیادی سرگرم و ساکت می ماند زیرا با هر تکانی که به دست و پای خود می دهد ، صدای جدیدی شنیده و با آن سرگرم می شود.

اسباب بازی متحرک و کوکی برای نوزاد

  • اسباب بازی های متحرک و کوکی

اسباب بازی های نرمی مخصوص نوزادان تولید می شود که هنگام فشار دادن آنها حرکت می کنند و می لرزند و موسیقی پخش می کنند. این اسباب بازی ها از اسباب بازی های مورد علاقه نوزادان یک ماهه تا یک ساله است صدایی که این اسباب بازی ها تولید می کنند باعث می‌شود تمرکز و هوشیاری نوزاد نسبت به حرکت دستهایش و اطراف خود بالا برود.


جستجوی تهران کید :

جدیدترین ها در تهران کید: