اهمیت اکسسوری در پوشش کودکان

اکسسوری لباس و پوشش کودک و بچه

اهمیت اکسسوری در پوشش کودکان

اهمیت ویژه اکسسوری در پوشش کودکان

اکسسوری ها جزو جدا نشدنی مد و پوشاک هستند و چگونگی استفاده از آنها روز به روز در حال پیشرفت و تغییرات اساسی است .

شاید کلمه اکسسوری را بارها شنیده باشید بی آنکه بدانید معنی دقیق آن چیست . اکسسوری (accessory) یک واژه انگلیسی است به معنای لوازم جانبی و مکمل مد که برای جلوه بخشیدن و طراحی استایل شخصی از آنها استفاده می شود.

یکی از مواردی که در مورد کودکان شیک پوش وجود دارد این است که تنها لباس های آنها باعث جذابیت انها نمی شود بلکه لوازم جانبی آنها با اشکال ، رنگ ها و سایه های متفاوت ایجاد یک ظاهر شیک و جالب می شوند.

وسایل همراه کودک

در صنعت مد پوشاک اکسسوریها را می توان به دو دسته متفاوت تقسیم کرد :

  • اکسسوریهای پوشیدنی مانند عینک ، کلاه و ساعت
  • اکسسوری های قابل حمل مانند کیف ، چتر و بادبزن

اکسسوریها باعث ایجاد یک استایل شادتر و چشمگیرتر می شوند و حس خوب شیک پوشی را به کودک هدیه می کنند.

درست مانند لباس ، برای هر مکانی لوازم جانبی خاص مورد نیاز است .شما می توانید با تمرکز بر لوازم جانبی مناسب ، یک ست لباس کودک را از یک مدل به مدل دیگری تبدیل کنید. و آن را در سه سبک مختلف و در سه موقعیت مختلف استفاده کنید.

عینک کودک و بچه گانه

حتی گاهی اوقات ترکیب لوازم جانبی شیک و جدید با لباس های قدیمی کودک می تواند استایل جذابی را ایجاد کند.

اکسسوریها بیشتر به سبک سلیقه و استایل شخصی اشاره می کنند . آنها فرصت های خوبی را برای نمایش استایل کودکتان فراهم می آورند و به شما کمک می کنند از هر یک از لباسها و وسایل او بهترین استفاده را کنید. اما برای استفاده از اکسسوری ها نیاز به دانشی است که با استفاده از آن در هر مجلسی می توان درخشید.

رعایت اصول تناسب بخشی بین پوشاک و لوازم جانبی کودک است که عنوان شیک پوشی را برای بسیاری از انها به ارمغان می آورد ، به طوریکه حتی یک استایل ساده و تک رنگ را به استایلی دلنشین و چشمگیر با یک هورمونی رنگی ملایم تبدیل می کند.

اکثر افراد معتقدند که اکسسوری ها در کنار پوشاک در درجه دوم اهمیت قرار دارند و بیشتر نقش تزیینی دارند اما پیشرفتهای صنعت مد نشان داده است که استفاده صحیح از اکسسوری های پوشیدنی و حمل کردنی می تواند زیبایی یک استایل شیک را دو برابر کند. این لوازم در صنعت مد به اندازه خود پوشاک اهمیت دارند و در طراحی و تولید آنها تیم های بسیاری فعالیت می کنند .


جستجوی تهران کید :

جدیدترین ها در تهران کید: