زیباترین تزئینات جشن تعیین جنسیت

زیباترین تزئینات جشن تعیین جنسیت

زیباترین و بهترین تزئینات جشن تعیین جنسیت پسرانه و دخترانه ، برای تزئینات و دکور مراسم جشن تعیین جنسیت نوزاد چه بکنیم؟ تهیه لوازم جشن تعیین جنسیت کودک و بچه ،نمونه تصاویر و عکس های زیباترین و بهترین جشن تعیین جنسیت ، جشن تعیین جنسیت چیست؟

زیباترین تزیینات جشن تعیین جنسیت

 این روزها افراد زیادی هستند که جشنهای متفاوتی را برای مناسبتهای مختلف زندگیشان برگزار می کنند تا بهانه ای برای خوش بودن کنار دوستان یا اقوام باشد. جشن فارغ التحصیلی ، جشن سالگرد ازدواج ، جشن دندونی نوزاد

 اما یکی از شایع ترین جشن ها که جدیداً در جهان و به طبع آن در کشورمان باب شده جشن تعیین جنسیت نوزاد می باشد. این جشن مراسمی بسیار هیجان انگیز و شاد است. برای هر پدر و مادر جوانی بسیار مهم است که نوزادی که در راه است چه جنسیتی دارد. علاوه بر این علاقه شخصی که دوست دارند جنسیت فرزند خود را بدانند ، برایشان مهم است که بتوانند قبل از تولد او وسایل شخصی، اتاق و لوازم کامل کودک خود را با توجه به نوع جنسیت او خریداری و از قبل آماده کنند. جشن تعیین جنسیت در واقع برگزاری یک جشن صمیمی در کنار آشنایان و دوستان نزدیک است تا همه از ورود نوزاد جدید آنها باخبر شوند.

جشن تعیین جنسیت چگونه برگزار می شود ؟

پدر و مادر جوان قبل از برگزاری جشن تعیین جنسیت باید یکی از افراد نزدیک به خود را به عنوان فردی که مورد اطمینان آنهاست انتخاب کنند تا بتواند جواب آزمایش جنسیت کودک را بدون اینکه پدر و مادر مطلع شوند گرفته و با توجه به آن کارهای مراسم را با کمک افرادی که متخصص برگزاری جشن هستند، برای روز مراسم انجام دهد.

نحوه برگزاری جشن تعیین جنسیت :

معمولا این جشن به چندین نوع متفاوت و جذاب می تواند برگزار شود.

 در این جشن معمولاً برای تعیین جنسیت از دو رنگ صورتی و آبی استفاده می شود رنگ صورتی نشان دهنده دختر بودن ، رنگ آبی نشانه پسر بودن نوزادی است که در چند ماه آینده به دنیا خواهد آمد. تمام سالن جشن با این دو رنگ تزیین می شود. تمام تزیینات محل برگزاری جشن با دو رنگ صورتی و آبی زیبا خواهد شد . معمولاً پدر نوزاد از لباس رنگ آبی و مادر نوزاد از لباس رنگ صورتی در مراسم جشن استفاده می کنند که باعث زیباتر شدن جشن می شود.

برگزار کننده تخصصی جشن های کودکان - دکولند مجموعه دکولند پارتی - برگزاری جشن کودک شرکت دکولند پارتی

یکی از مراکز تخصصی برگزاری جشن تعیین جنسیت مجموعه حرفه ای پارتی دکو لند هست. این مجموعه با داشتن کلکسیونی کامل از وسایل تم تولد تعیین جنسیت فرزند، هر طرح و سبکی را به سلیقه شما برای تزیین این جشن به عهده می گیرد.

 

مدیریت این مجموعه با ارائه مشاوره های رایگان برگزاری این مراسم را برای شما آسان و دلپذیر می کند.

گروه حرفه ای پارتی دکولند عقیده دارد که با توجه به اینکه برگزاری این مراسم در دوران خاص و شرایط بارداری مادر انجام می شود ارائه یک مراسم آسان، بدون نگرانی و دغدغه برای پدر و مادر بسیار مهم است

به همین دلیل این مجموعه در اجرای دقیق مراسم جشن طبق برنامه و نظم خاص تکیه دارد.

برای ارتباط با دکولند می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

09120495380

09212187297

علاوه بر تماس تلفنی از طریق پیام درواتساپ می توانید برای جشن هایتان با تیم تخصصی دکولند هماهنگ کنید.عکس های گذاشته شده در این مقاله از نمونه کارهای دکولند است که در طرحها و سبکهای متفاوت و سفارشی برای شما قابل اجرا هستند.این گروه روشهای بسیارمتنوعی برای اجرایجشن تعیین جنسیت در نظرگرفته که در اینجا به چند نمونه اشاره می کنم.

 

جشن تعیین جنسیت با استفاده از کیک :

یکی از قسمت های هیجان انگیز جشن که مربوط به تعیین جنسیت است کیک جشن می باشد . معمولا روی کیک سفارش داده شده تزئین و روکش بیرونی خامه شکلاتی می شود اما داخل کیک با توجه به نوع جنسیت کودک در برگه آزمایش با خامه و اسمارتیز های رنگی مناسب با جنسیت کودک صورتی یا آبی تزیین می شود که در زمان بریدن کیک پدر مادر نوزاد از جنسیت بچه مطلع می شوند.

 

جشن تعیین جنسیت نوزاد با استفاده از بادکنک:

یکی دیگر از طرح های شادی بخش جشن تعیین جنسیت استفاده از بادکنک های رنگ صورتی و آبی است که به طور مجزا می‌توان آنها را تزیین کرد همچنین می توان از عکس های کارتونی نوزاد دختر و پسر برای چاپ روی بادکنک استفاده کرد.

 بادکنک هایی با تصاویر دختر و پسر های عروسکی می تواند زیبایی و هیجان مراسم را بیشتر کند.

نحوه برگزاری مراسم جنسیت نوزاد با استفاده از بادکنک به این صورت است که بادکنک رنگی مناسب با جنسیت نوزاد را انتخاب کرده و آن را در داخل یک جعبه بزرگ کادویی به صورت باد شده قرار می دهند وقتی پدر مادر در جعبه را برمی‌دارند جنسیت کودک را خواهند فهمید.

روش مرسوم جشن تعیین جنسیت در ایران:

مدل دومی نیز هست که در ایران به شکل هیجان انگیز برگزار می شود به این صورت که افرادی که بادکنک آرایی را انجام می دهند یک بادکنک سایز بزرگ به رنگ مشکی را باد کرده و داخل بادکنک مشکی را با توجه به جنسیت نوزاد از یکی از رنگهای بادکنک صورتی و آبی قرار می دهد این بادکنک را کمی باد کرده و داخل بادکنک مشکی بزرگ قرار می‌دهند. در طی مراسم پدر و مادر جوان با یک جسم نوک تیز مثل سوزن ، بادکنک را می ترکانند و با توجه به بادکنک داخل آن، جنسیت نوزاد خود را متوجه می شوند.

 برگزاری مراسم تعیین جنسیت توسط زوج‌های جوان قبل از تولد نوزاد به یکی از جشنهای خاطره انگیز و مفرح تبدیل شده است.

امروزه این جشن در بین خانواده های ایرانی نیز باب شده است و جایگاه خاصی پیدا کرده است. برای برگزاری آن از وسایل تزیینی خاصی استفاده می شود که جشن را زیباتر و هیجان انگیزتر می کند.

برای خرید وسایل تزیینی جشن تعیین جنسیت کودک و همچنین جشنهای مختلف دیگر می توانید از مراکز تولید و فروش معرفی شده در سایت کمک بگیرید.

تمامی مراکزتولید وپخش مربوطه را می توانید همین جا مشاهده کنید.

جشن و مناسبت

خرید تم تولد ومناسبت ها

تولید کننده و پخش کننده تم تولد


جستجوی تهران کید :

جدیدترین ها در تهران کید: